Dramatiskt



Det här ska vara dramatiskt skrivet, men jag är så sjuk och sargad i min lilla späda tonårskropp idag så jag gör det kort och konkret. Härmed lämnar jag gremlan (igen) då jag blev kontaktad av en gammal bekant, en tidningsmogul som önskade min närvaro på hans och Lill-Håkans nystartade magazine. Kör i vind, tänkte jag naturligtvis. Blogg.se ger mig ingenting och lockar man mig med en egen e-mailadress och en titel som admin så är jag såld direkt. Billigare än polska horor och garanterat mycket hårigare.

Farväl igen då, följ gärna med mig till Cramp Magazine. Det jag ser mest fram emot är de självklara recensioner jag kommer göra på groggar, musik, ägglossning, finkultur och samlagsställningar. Hej och hå, nu kör vi!




Kommentarer
Postat av: Jocke

Dina recensioner av ägglossningar ser vi fram emot.

2009-06-07 @ 16:32:20
URL: http://www.cramp.se/magazine
Postat av: Fasching

Men det var ett evigt rännande! Kan vi komma överens om att du stannar på Cramp ett tag nu? Veckan ut åtminstone?



Men grattis. Det blir bra detta.

2009-06-08 @ 09:29:09
Postat av: Överste chifen

Har du svårt att bestämma dig, här ändras de minsann hela tiden:)Lycka till!!

2009-06-08 @ 09:56:43
Postat av: Mr Ex

WTF. men lycka till.

2009-06-08 @ 12:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0